Sig hej til vores nye kommunikationspraktikant, Signe

Nyheder

Publiceret

17 februar 2026

Sidst opdateret

03 juni 2026

minutter

Signe Rafael Jensen bor i Aarhus og studerer kommunikation på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

De næste seks måneder bytter hun studieliv ud med praktikliv og pendling til Hobro!
Hos os skal hun blandt andet arbejde med intern og ekstern kommunikation, CSR- og ESG-kommunikation.

Hør de tre ting Signe glæder sig mest til i sin praktik i videoen her:

Velkommen til DS Gruppen, Signe!

Del artikel

Gå på opdagelse i vores artikler